درباره وبلاگ


از امروز ديگه متفاوت شديم
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 40
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 144
بازدید ماه : 4862
بازدید کل : 184493
تعداد مطالب : 169
تعداد نظرات : 105
تعداد آنلاین : 1

شیرازدانلود|دانلود فیلم رسوايي |بازی|برنامه|موسیقی|اخبار روز|فال|استخاره|




 

دانلود فیلم Johnny English Reborn 2011 با کیفیت متوسط Exclusive | TS |

دانلود فیلم Johnny English Reborn 2011

download=ادامه مطلب



ادامه مطلب ...



http://mihandownload.com/mypic/Saeed/ashwinfin.jpg

امروزه فیلم های آموزشی در سراسر جهان از علاقه مندان بسیار زیادی بر خوردارند زیرا این فیلم ها در امر آموزش به افراد کمک بسیار زیادی می کنند. از همین رو امروز در سایت میهن دانلود فیلم آموزشی را با نام 3 great special effects tutorials برایتان آماده کرده ایم. این فیلم آموزشی که معنی لغوی آن به فارسی، دانلود فیلم آموزشی جلوه های ویژه فتوشاپ میباشد، که به شما طریقه فراگیری سبک های گفته شده را به شما نمایش میدهد. شما بعد از مشاهده این فیلم به راحتی می توانید به خوبی یک متخصص هر آنچه را که از فتوشاپ میخواهید به دست آورید!.همچنین .جالب است بدانید تا به حال هیچ کدام از سایت های ایرانی اقدام به قرار دادن این فیلم آموزشی برای دانلود نکرده اند و سایت میهن دانلود مفتخر است که به عنوان اولین سایت ایرانی این فیلم را به صورت کاملآ رایگان و با لینک مستقیم از سرورهای پر سرعت برای دانلود شما کاربران محترم قرار داده است.
ادوبی فتوشاپ (به انگلیسی: Photoshop، به معنی کارگاه عکاسی) یک پردازشگر گرافیکی است که بدست شرکت ادوبی گسترش یافته و برای ایجاد، ترکیب، ویرایش، بازسازی و یا دگرگونی عکس‌ها و نگاره‌ها بکار می‌رود. فتوشاپ برای سیستم‌عامل ویندوز و مکینتاش به‌کار می‌رود. هم‌چنین نگارش‌های گوناگون این نرم‌افزار تا نگارش دهم، در سیستم‌عامل لینوکس نیز با کمک ابزارهای میانه (مانند کراس‌اوور) قابل استفاده است.[۱] آخرین نسخهٔ رسمی این نرم‌افزار نسخهٔ دوازدهم آن است که با اسم ادوبی فتوشاپ سی‌اس۵ شناخته می‌شود. (سی‌اس مخفف عبارت Creative Suite است و به معنای برنامهٔ خلاق است.)
در نسخه‌های پیشین، این نرم‌افزار همراه با نرم‌افزار دیگری به نام ادوبی ایمیج‌ردی نصب می‌شد که روی آماده‌سازی تصاویر برای وب تمرکز داشت. تنظیم دقیق فرمت، کیفیت، فشرده‌سازی تصاویر و انیمیشن در فرمت گیف از امکانات این برنامه بودند. بعد از خرید شرکت مکرومدیا توسط آدبی و اضافه شدن برنامه فایرورکس بسته‌های نرم‌افزاری آدوبی، اکثر امکانات این برنامه با فتوشاپ ادغام شدند.
اگرچه در ابتدا فتوشاپ برای ویرایش عکس‌ها جهت چاپ روی کاغذ طراحی شده بود، اما به خاطر تنوع ابزارهایی که در اختیار کاربر می‌گذارد، از فتوشاپ به طور فزاینده‌ای برای تولید و ویرایش عکس‌ها در فرمت‌های دیجیتال (به خصوص برای استفاده در وب) استفاده می‌شود.
فتوشاپ همچنین با دیگر نرم‌افزارهای شرکت ادوبی برای ویرایش و ساخت انیمیشن و لوح‌های فشرده ارتباط قوی دارد. فایل‌ها در فرمت اختصاصی فتوشاپ پی‌اس‌دی می‌توانند به نرم‌افزارهای دیگر از قبیل ادوبی ایمیج‌ردی، ادوبی ایلاستریتور، ادوبی پریمایر، ادوبی افتر افکتس و ادوبی انکور دی‌وی‌دی صادر شوند و بالعکس، از آنها به فتوشاپ وارد شوند. برای مثال، فتوشاپ CS (نسخه ۹) از ساخت منو و دکمه‌هایی برای دی‌وی‌دی حمایت می‌کند (که بعداً در نرم‌افزار ادوبی انکور دی‌وی‌دی مورد استفاده قرار می‌گیرند).[نیازمند منبع]
از دید گرافیکی نرم‌افزار فتوشاپ توانایی کار با چندین نمونه رنگی را دارد، که عبارت‌اند از نمونه‌های رنگی آرجی‌بی، ال‌ای‌بی، سی‌ام‌وای‌کی، سیاه و سفید و غیره.
فتوشاپ قادر به خواندن و نوشتن پرونده‌های تصویری در قالب‌هایی از قبیل جیف، جی‌پگ، پینگ و غیره است. هم‌چنین فرمت اختصاصی این نرم‌افزار پی‌اس‌دی (به انگلیسی: PSD) نام دارد (مخفف Photoshop Document یا سند فتوشاپ).
شهرت فتوشاپ به این دلیل است که فرمت پی‌اس‌دی به صورت گسترده استفاده می‌شود و تا حدی توسط نرم‌افزارهای رقیب حمایت می‌شود[نیازمند منبع]. فرمت پی‌اس‌بی نسخه جدیدتری از فرمت قبلی است که برای فایل‌هایی با اندازه بیشتر از ۲ گیگابایت طراحی شده است.
آخرین نسخه فتوشاپ CS5 می‌باشد در تاریخ ۲۳ فروردین ۱۳۸۹ هجری شمسی معرفی و در تاریخ ۱۰ اردیبهشت ۱۳۸۹ هجری شمسی برای فروش و در دو نسخه بیسیک (به انگلیسی: Basic) و اکستندد (به انگلیسی: Extended) عرضه شده‌است.
در این فیلم آموزشی 3 جلوه بینظیر فتوشاپ را به شما آموزش میدهد که در زیر آن ها ذکر شده است...
درس 1 -- ابعاد زمان
چگونه شما می توانید متن های چند بعدی از یک تک لایه متن ایجاد کنید.
درس 2 -- رعد و برق اثر قلم مو
چگونه برای ایجاد یک براش رعد و برق و استفاده از آن برای ایجاد اثرات جالب.
درس 3 - ساختمان کامپوزیت
چگونگی ترکیب دو عکس برای ساخت کامپوزیت میباشد.



ادامه مطلب ...


http://tasavir.webatu.com/images/3187550749e6.jpg

دانلود رايگان کاملترين مجموعه Oxford New English File شامل 6 دي وي دي متشکل از فيلم هاي آموزشي + فايل هاي صوتي + کتاب هاي الکترونيکي + نرم افزار مالتي مديا آموزش زبان با حجم 15 گيگابايت

در اين پست وب سایت ميهن دانلود باز هم يکي ديگر از مجموعه هاي عظيم آموزش زبان انگليسي را برايتان آماده کرده ايم. مجموعه آموزشي New English File يکي از محبوب ترين مجموعه هاي آموزش زبان انگليسي در سراسر جهان می باشد. اين مجموعه توسط دانشگاه آکسفورد Oxford University Press منتشر شده و همانطور که مي دانيد مجموعه هاي آموزشي اين دانشگاه يکي از معتبرترين منابع آموزش زبان انگليسي به شمار مي روند و تا به حال جوايز بسيار زيادي را دريافت کرده اند. اگر از بازديد کنندگان هميشگي ميهن دانلود بوده باشيد حتما در خاطرتان هست که در عيد 1390 ميهن دانلود مجموعه آموزشي English Today را براي دانلود رايگان شما کاربران محترم قرار داد، New English File دومين مجموعه آموزش زبان انگليسي است که زمان بسیار زیادی صرف جمع آوري فايل هاي آن گردید چرا که يافتن فايل هاي بسيار پراکنده اين مجموعه از سرتاسر وب امری بسيار سخت و دشوار است از همين رو تا به حال هيچ سايتي اقدام به جمع آوري آن نکرده است. همچنین اين مجموعه در 6 دي وي دي که هر کدام از آنها مخصوص گروه خاصي هستند منتشر شده است. در واقع چه افرادي که تنها با الفباي زبان انگليسي آشنايي دارند و چه افرادي که به صورت حرفه اي با زبان انگليسي کار می کنند مانند اساتید و مترجمان و ... مي توانند از سطوح مختلف اين مجموعه آموزشي استفاده کنند. دانشگاه آکسفورد از سال 2004 اقدام به انتشار اولین سطح این مجموعه نمود و از آن زمان هر ساله سطح جدیدی از این مجموعه را منتشر می کند که جدید ترین سطح آن مربوط به سال 2011 می باشد. سطوح مختلف اين مجموعه به ترتيب شامل Beginner, Elementary, Pre-intermediate, Intermediate, Upper-intermediate, Advanced مي باشد که درون هر کدام از آنها فيلم DVD آموزش زبان انگليسي، کتاب تمرين، کتاب کار، کتاب تست و ارزيابي، کتاب نکات کليدي، کتاب آزمون، کتاب دانشجويان، کتاب اساتيد، کتاب منابع تکميلي، فايل هاي صوتي مرتبط با هر کدام از کتاب ها، نرم افزار مالتی مدیا آموزش زبان انگليسي و ... قرار دارد. سازندگان اين مجموعه در رابطه با آن مي گويند که نکات و روش هاي آموزش زبان انگليسي با کمک اين مجموعه 100% جديد است و کاربر توسط اين مجموعه با تمام اصول و قوائد زبان انگليسي مانند گرامر، تلفظ، مکالمه و ... به خوبي آشنا مي شود و پس از مدتی می تواند بر زبان انگلیسی تسلط کامل پیدا کند. این مجموعه يک منبع عظيم براي کساني است که قصد دارند زبان انگليسي را از پايه شروع کنند و همچنین کساني که قصد دارند بر سطح دانش زبان انگليسي خود بيفزايند. ساير سايت هاي ايراني اعم از دانلود و فروشگاهي تنها کتاب هاي الکترونيکي اين مجموعه را قرار داده اند که آن هم فقط شامل 4 سطح است اما همانطور که در توضيحات بالا اشاره شد، ميهن دانلود هر 6 سطح اين مجموعه را علاوه بر کتاب هاي الکترونيکي با فيلم و فايل هاي صوتي آن قرار داده است.
جهت دانلود و توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...



ادامه مطلب ...


سه شنبه 14 تير 1390برچسب:, :: 16:46 ::  نويسنده : saeed

سلام رفقا هر کسی هر فیلمی خواست تا در اسرع وقت بزارم   این هم نمونه ای از فیلم های موجود   

720p

http://www.mediafire.com/?sagdgriuox60g 

http://www.mediafire.com/?k4osbg8hzizrw 300 (2006) BRRip 450MB



http://www.mediafire.com/?n157lfzf7gkynqu
http://www.mediafire.com/?ahptds1805gdggd
http://www.mediafire.com/?eefw48on57620bh

pass : 300mbfilms.com The Illusionist (2006) BRRip 750MB



http://www.mediafire.com/?61zz2hwbxrshb5n
http://www.mediafire.com/?zhsb8cz4g12celn
http://www.mediafire.com/?s8b0e0bjjixk8c3
http://www.mediafire.com/?auml5h2gywgn3f6

pass : mediafire4u.com

پارت پارت نتونستی تک پارت هم هست Idea

http://www.fileserve.com/file/TrG8pPu/Torfil.com.The.Illusionist.2006.DvDrip-aXXo.avi

یا

http://www.filesonic.com/file/1306595234/Torfil.com.The.Illusionist.2006.DvDrip-aXXo.avi

یا

http://www.wupload.com/file/33417611/Torfil.com.The.Illusionist.2006.DvDrip-aXXo.avi Anaconda 3: The Offspring 2008



http://www.mediafire.com/?sharekey=10072c5ac0ca02700de4fc1039a016747eed02242560a621480654b192e70f3f

Password if Required : MediaLand Anaconda 4 - Trail of blood



http://www.mediafire.com/?sharekey=9ea6d05e078842ab7069484bded33bcdc563cd33%2062e0fa55

Password: 8giaitri.com Alvin and the Chipmunks The Squeakquel (2009)



http://www.mediafire.com/?y662fzd6l2k
http://www.mediafire.com/?q5kp45osaev
http://www.mediafire.com/?z926jtt9z95cdnn
http://www.mediafire.com/?sdvsly6azxp

pass : mediafire4u.com King Kong (2005) 720p



http://www.mediafire.com/?m2la8bthhrtaz

pass : mediafire4u.com



12 تير 1390برچسب:, :: 11:56 ::  نويسنده :

فیلم فوق العاده دیدنی و ترسناک The Hills Have Eyes II محصول 2007 با زیرنویس فارسی
| با کیفیت خارق العاده 720p / با لینک مستقیم / از دست ندید |

نام فيلم : The Hills Have Eyes II
ژانر : ترسناک | هیجان انگیز
کارگردان : Martin Weisz
نويسنده : Wes Craven, Jonathan Craven
بازيگران : Daniella Alonso, Jacob Vargas and Michael Bailey Smith
تاريخ انتشار :  23 March 2007
محصول : آمریکا
زبان : انگلیسی
زمان : 89 دقیقه
امتياز : 5.0/10
زيرنويس فارسي : دارد
کيفيت : خارق العاده 720p
فرمت : mkv
حجم : 500 mb
اطلاعات بيشتر : کليک کنيد
لينک دانلود : مستقيم - Direct
خلاصه داستان : واحدي از گارد ملي ارتش آمريکا براي انجام تمرينات نظامي به منطقه شانزده در صحراي نيومکزيکو اعزام مي شوند . اين منطقه همان منطقه اي است که سالها قبل دولت آمريکا در آن آزمايشات اتمي انجام داده و در نتيجه اين آزمايشات و اثرات اشعه راديواکتيو ، انسانهاي آن منطقه تغييرات ژنتيکي پيدا کرده و تبديل به موجوداتي آدمخوار و خشن شده اند . در ادامه اعضاي اين واحد نظامي وارد اين منطقه مي شوند و سپس با اين موجودات درگير شده و يکي يکي قرباني آدمخواران مي شوند...



 

دانلود از سرور سايت (لينک مستقيم)

همراه زیر نویس بیا که لینک مستقیم از دست نده



ادامه مطلب ...


 

دانلود فیلم Date Night




ادامه مطلب ...


جمعه 10 تير 1390برچسب:دانلود فیلم خارجی , , :: 19:57 ::  نويسنده : saeed

صفحه قبل 1 صفحه بعد